«Графічний дизайн — це поєднання форми, кольору, шрифту, картинки і слова, яке змушує вас реагувати або відчувати щось.
На даний момент, графічний дизайн являється одним з найбільш затребуваних видів мистецтва. З графічними об’єктами ми стикаємося на кожному кроці протягом усього життя. Графіка присутня буквально скрізь — вдома, на вулиці, в громадських місцях.
Графічний дизайн сьогодні — один з найбільш перспективних напрямів. Складно знайти зараз сферу життя, де б графічний дизайн не був задіяний. Все, що оточує нас на вулицях, в магазинах, в транспорті, в офісах і учбових закладах, на телебаченні та в мережі Інтернет — скрізь можна побачити результат роботи графічних дизайнерів.
Графічний дизайн — це вид сучасного мистецтва, який полягає в створенні графічних об’єктів (листівок, логотипів, візиток, веб-сайтів) за допомогою різних видів графіки.
Головна ідея графічного дизайну — з’єднати естетичні принципи і функціональні завдання в одному виконанні.
Словосполучення «графічний дизайн» зовсім недавно використовувалося по відношенню до друкарської продукції. Воно означало структуризацію й організацію друкарського тексту і зображень з метою інформування та розваги читачів. Для цього використовувалися різні графічні способи: лінії й штрихування, вензелі й різні прикрашені шрифти.
В сучасній графіці використовуються ті ж принципи ліній і штрихів — векторна графіка, кольорових плям — растрова графіка, а набір шрифтів величезний і можливості кольорових рішень необмежені. Для виконання застосовуються цифрові технології. Це полегшує процес, а вихідний продукт стає якіснішим.
Якщо говорити про графічний дизайн як про один з «помічників» рекламної кампанії, то слід виділити декілька основних напрямків:
- графічний дизайн офісної продукції (дизайн візиток, бланків, конвертів, заставок на робочий стіл тощо);
- графічний дизайн рекламної продукції (дизайн реклами в друкованих виданнях, дизайн зовнішньої реклами, графічний дизайн плакатів, презентацій);
- графічний дизайн поліграфічної продукції (дизайн каталогів, флаєрів, листівок, буклетів);
- графічний дизайн сувенірної продукції (дизайн листівок, календарів, блокнотів, ручок, чашок, прапорців тощо).
До основних розробок графічного дизайну також відносяться основні елементи фірмового (корпоративного) стилю компанії — логотип, торговий знак, фірмовий персонаж тощо. Замовити будь-який з вище перерахованих видів дизайну можна у ШВІДКИЙ АРТ-ДРУК
Якщо у вас серйозні плани на розвиток власного бізнесу, не намагайтеся зробити логотип самостійно або замовити якомога дешевше у знайомого дизайнера-фрілансера. Дизайн логотипів - це не тільки намалювати красиву картинку. Це продуманий осмислений спосіб лаконічно висловити суть і головну ідею компанії. Даний процес вимагає часу, знань і вміння правильно почути замовника.
Для початку варто визначити який логотип вам потрібен. Вони бувають 3 видів:
- Графічне лого - це унікальний товарний знак, що складається з візуальних елементів.
- Текстове лого - назва фірми, що складається тільки з тексту.
- Комбіноване лого. Складається з товарного знаку і тексту. Найбільш часто використовується саме цей варіант, оскільки текст відразу розшифровує графічні елементи і дозволяє клієнтові швидше зрозуміти, чим компанія займається.
Розробка логотипу - творчий процес створення візуального образу і втілення ідей та планів замовника. Тому перед розробкою варто якомога детальніше обговорити ваші ідеї і міркування з дизайнером, який буде займатися створенням вашого логотипу.
Тобто спочатку вам потрібно зробити дві речі:
- Знайти хорошу перевірену компанію, яка якісно і в обумовлені терміни розробить дизайн логотипу.
- Далі слідує процес спілкування з фахівцем, щоб він міг краще зрозуміти ваші потреби і надати саме той варіант, який вам сподобається.
Більше товарів і послуг на https://svudkujartdruk.com.ua/
За більш детальною інформацією звертайтеся за номерами телефонів:
📲0667197501
Прорахунок та консультація безкоштовні
Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
- Ціна: від 2 000 ₴/послуга